PROČ NAKOUPIT U NÁS?

GARANTUJEME KVALITU

Nabízíme pouze telefony, jež jsou naprostou špičkou mezi použitými iPhony. Jedná se jednak o použité iPhony, které jsou od nového kusu nerozeznatelné a dále iPhony s drobnými kosmetickými vadami (oděrky, vlásečníce na display), jež jsou podle stupně tohoto opotřebení rozděleny do 3 kategorií, lišících se cenou. Všechny naše telefony jsou stoprocentně funkční a bez technických závad.

iPhony dovážíme výhradně z USA, neboť dle našich letitých zkušeností jsou právě tyto telefony to nejlepší, co lze nabídnout - narozdíl například od refurbishovaných iPhonů z Číny. Všechny kusy nejprve procházejí pečlivou kontrolou našich techniků, abychom měli jistotu, že jsou v naprosto perfektním technickém stavu.

Prověřený původ iPhonů
U nás jste si jistí, co kupujete – ověřujeme, že se nejedná o kradený nebo obdobně nežádoucí kus. Telefony jsou odblokované na všechny operátory a jsou v češtině (mimo jiné jazyky). Můžete je tedy použít kdykoliv a kdekoliv.

Záruka 12 měsíců
Na všechny iPhony poskytujeme jednoletou záruku, jenž se vztahuje na veškeré technické i softwarové problémy. Ke každému telefonu obdržíte fakturu, která funguje zároveň jako záruční list.

14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů
Dostanete peníze zpět nebo výměnu za jiný kus, v případě, že nám však telefon odevzdáte ve stavu, ve kterém jsme Vám jej prodávali. 

 

ODKOUPÍME VÁŠ STARÝ IPHONE NA PROTIÚČET

V tom případě si vyberte svůj vysněný iPhone, jděte do Košíku a tam jako platební metodu vyberte “Chci prodat svůj starý iPhone”. Následně budete přesměrováni na podstránku, kde nám zanecháte informace o případných softwarových či hardwarových nedostatcích Vašeho starého zařízení a na online kalkulačce si můžete zjistit, kolik bude předběžná cena.

Následně obdržíte email s instrukcemi:

Vážený zákazníku,
právě jsme od Vás obdrželi Vaši nabídku k výkupu mobilního telefonu apple iphone na protiúčet.
Předmět výkupu, tedy Váš stávající mobilní telefon, prosíme po předchozí domluvě s našimi operátory na emailu info@levneiphony.cz předejte objednanému kurýrovi GLS.
Aktuálně tedy prosím odpovězte na tento email tím, že nám zašlete adresu, na které bude kurýr GLS danou zásilku vyzvedávat, a Vaše telefonní číslo, na kterém Vás zastihneme.

Jak zabalit balíček, tak aby se s ním nic nestalo? Držte se doporučení!

  • telefon zabalte do bublinkové folie nebo do několika vrstev novinového papíru

  • telefon vkládejte pouze do pevné krabičky, která je určena k přepravě křehkých předmětů (nevkládejte pouze do sáčku, nebo igelitové tašky, apod.)

  • balíček řádně zalepte izolepou ze všech stran

  • balíček opatřete štítkem se svým jménem a adresou

Anebo pokud jste z Prahy, tak si sjednejte osobní odběr na našem výdejním místě a přijďte se na nás podívat. O danou částku, kterou Vám za Váš starý iPhone nabídneme, bude následně ponížena cena nového iPhone, který máme v nabídce.

 

ZAJIŠŤUJEME PRO VÁS ZÁRUČNÍ I POZÁRUČNÍ SERVIS

Servisem iPhonů se zabýváme již dlouhých 10 let (tedy od dob iPhonu 2G), máme tedy bohaté zkušenosti a můžete si být jisti, že váš telefon svěřujete do zkušených rukou.

Jsme si vědomi, že nechcete být bez svého telefonu dlouho. Snažíme se proto každou opravu udělat pokud možno na počkání. Pro představu, výměna LCD zabere cca 20 minut, baterii vyměníme za 10 minut, hardwarový problém zabere zhruba 1 den. Po celou dobu opravy máte možnost za poplatek využít náhradní telefon – iPhone 5S za 300 Kč či iPhone 6 za 500 Kč za celou dobu opravy. Požadujete-li záruční nebo pozáruční opravu telefonu zakoupeného u nás, opravíme ho přednostně maximálně do 10 dnů.

Záruční servis
Během jednoleté záruky stačí telefon přinést osobně k nám do Prahy Holešovic – U Průhonu 12, Praha 7. V případě mimopražských zákazníků zaslat poštou nebo prostřednictvím některé kurýrní služby. Telefon zašlete společně s vyplněným reklamačním formulářem (ke stažení ZDE) a naši technici se reklamací začnou ihned zabývat. Kompletní reklamační řád najdete ZDE.

Pozáruční servis
Obrátit se na nás můžete samozřejmě i po uplynutí záruční doby, pro naše zákazníky poskytujeme mnohem výhodnější cenu (v závislosti na závadě zhruba o polovinu – budete hradit pouze náklady)

Vzhledem k tomu, že veškeré zboží je originální výroby Apple, jsou jeho technické parametry poplatné oficiální distribuci, viz APPLE
 

DOPRAVA A MOŽNOSTI PLATBY – VYBERE SI KAŽDÝ

Doprava
Zboží zasíláme prostřednictvím kurýrní služby GLS nebo DPD. V obou případech balíček dorazí do druhého dne.

Kurýrní služba GLS nebo DPD vás před doručením kontaktuje prostřednictvím e-mailu či textové zprávy a sdělí přibližný čas doručení (cca tříhodinové rozmezí). Nebude-li pro vás možné zásilku převzít při tomto prvním pokusu, domluvíte se s kurýrem na některé z alternativních možností - doručení na tutéž adresu v konkrétní den, doručení na adresu novou, doručení po pracovní době nebo třeba vyzvednutí v GLS depu.

Platba
U doručení na dobírku probíhá platba v hotovosti nebo kartou při předání zásilky. Platbu můžete uskutečnit také online pomocí platební brány GoPay.

Platební proces prostřednictvím brány GoPay je snadný, rychlý a bezpečný. Po zvolení této platební metody si můžete vybrat zda chcete platit online platební kartou, online bankovním převodem prostřednictvím internetového bankovnictví, premium SMS nebo m-platbou.

Podporované platební karty jsou:
Visa Classic, Visa Electron, V Pay, MasterCard Standard, MasterCardElectronic, Maestro.
 

CHRÁNÍME VAŠE ÚDAJE

Vaše osobní údaje jsou při nákupu v našem e-shopu v naprostém bezpečí a nemohou být zneužity. Protokol HTTPS slouží k tomu, aby vámi zadané informace (například při vyplňování formuláře) byly při komunikaci mezi webovým prohlížečem a vzdáleným serverem šifrovány a tudíž nemohlo dojít k jejich úniku.

Zavazujeme se zároveň, že s vašimi osobními údaji zacházíme plně v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb.